Als beheerder van Vereniging van Eigenaren hebben wij ruime ervaring in het oprichten van een VvE tot het begeleiden van het bestuur. U heeft met ons de zekerheid dat de vereniging door onze kennis en expertise kundig wordt beheerd. Wij gaan voor een volledige service door het administratief, financieel, bestuurlijk- en technisch beheer uit handen te nemen. Indien u zelf actief betrokken wil blijven bij uw VvE maar niet alle taken zelf wilt uitvoeren, kunt u ons ook inschakelen voor een van onze specialismen.
Door de administratie van uw VvE aan ons uit te besteden, nemen wij u veel werk uit handen. Wij houden het ledenbestand bij en communiceren met de bewoners. Daarnaast houden wij een digitaal archief bij en zorgen wij ervoor dat u 24/7 inzicht heeft in alle relevante VvE documenten.
Wij houden ons onder andere bezig met;
De financiële huishouding van een Vereniging van Eigenaren is vaak uitgebreid en tijdrovend. Innen van bijdragen, wanbetalers aansporen, facturen controleren en betalen en het opstellen van jaarcijfers. Wij werken op een transparante manier en ons doel is om de financiële huishouding voor alle leden duidelijk te krijgen. Hoe meer duidelijkheid, des te meer interesse in de VvE wat resulteert in betrokkenheid en besef binnen de VvE.
Wij houden ons onder andere bezig met;
Wél een VvE maar geen bestuur? Wij ondersteunen waar nodig VvE’s door bestuurstaken op ons te nemen. Zo blijft de vereniging actief en voor u als eigenaar is er altijd iemand die uw vragen en melding kan oppakken.
Wij houden ons ander andere bezig met;
Voor iedere eigenaar binnen een VvE is het van groot belang dat het complex in goede staat is én blijft. Goed onderhoud aan het complex en de openbare ruimte is immers bepalend voor de uitstraling en waarde van uw appartement.
Wij adviseren de VvE en coördineren en begeleiden het planmatig onderhoud wat veelal voortkomt uit de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP). Door periodiek inspecties uit te voeren houden wij nauwlettend de onderhoudsstaat bij en kunnen wij tijdig ingrijpen waar nodig.
Dagelijks zijn wij bereikbaar voor reparatie- en schademeldingen en coördineren wij de afhandeling hiervan. Voor storingen en urgente meldingen zijn wij 24/7 bereikbaar.
Wij houden ons onder andere bezig met;
Om u in de huidige tijd altijd en overal te kunnen voorzien van de meest relevante gegevens en documenten krijgt u toegang tot uw eigen beveiligde web-portaal. Zo bent u altijd op de hoogte van lopende zaken en kunt u overal bij de meest relevante documenten van uw complex.